Älskade lilla spanieltant

Min fina älskade vän. Så många gånger jag viskat hemligheter i dina lurviga öron och din päls har torkat mina tårar både av skratt och sorg.
Alltid glad och redo för nya äventyr. Vårt största äventyr ihop var när vi packade våra grejor och flyttade upp till norr , du har alltid varit vid min sida. En liten hund med en enormt stor personlighet!

Jag lovade dig en sommar med bad och bus , en höst med skogsäventyr och en vinter med massor av snö. (Snö fick du med rekord)

Nu lämnar du mig och ger dig ut på ett äventyr ditt jag inte kan följa dig , men jag lovar att du kommer slippa ha ont och du kommer inte längre vara trött och stel.Dina ögon kommer inte längre vara grummliga och grå!
Älskade fina lilla Lexie! Tack för att jag fått ha dig i mitt liv!

 
 

Kommer älska dig för alltid

/Matte

 
 
 

Kommentarer
Postat av: morrmorr

Sov gott älskade lilla Lexie....

2015-02-13 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0