God Fortsättning för fan....

Vi är dåliga på det här bloggeriet i vår familj!
 
2013 vad hände egentligen?? Not so much , den största förändringen var väl att både husse och matte bytte jobb.
 
Matten hade t.o.m. ett tag två jobb , och försvann ner till Gävle i början av sommaren , då var det bara husse och vi fyrbenta som gick här hemma och fes.
 
Någon utställning hann vi med och en agilitytävling.
 
Nu är det Teeny som ligger i hårdträning och ska bli mattens nya agilitystjärna , själv ska man få bli pensionär men ni kan nog räkna med att få se mig svansa runt på någon tävling under 2014.
 
Julen tillbringades hemma och lagom till nyår trillade morrmorr och farbror Håkan in. Det tyckte vi var himla mysigt ,det frossades i löjrom , oxfile och palt. Vi fyrbenta fick som vanligt nöjja oss med våra vanliga torra kulor!
 
Ska försöka slippa tassarna och bli bättre på bloggeriet 2014 , får väl säga att det är mitt nyårslöfte!
 
/Smilla the bloggdog
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: morrmorr

Du min lilla sockerärta ,det är inte så dumt att va pensionär. Ganska skönt faktiskt.. Tack för ett jättemyyysigt nyårsfirande !!!! PUSS PUSS

2014-01-10 @ 18:24:05
Postat av: Wille

Hejsan snygging !
Näe ta inte illa upp, du är jättesöt. Hoppas få se dig och din matte blogga snart igen. Själv myser jag och njuter av snön, den älskar jag ju ! ha dte gott nu tjejen ! Nospuss från mig !

2014-01-29 @ 02:13:26
URL: http://wilebuz.blogspot.com
Postat av: Wille - igen !

Det blev ju fel adress ju ! Här är den rätta !

2014-01-29 @ 02:14:17
URL: http://willebuz.blogspot.com
Postat av: morrmorr

Nu är det dags att skriva något kul från Lule .Be matten att hon hjälper dej. NOSPUSSAR från oss i Rimforsa

2014-03-14 @ 15:51:13
Postat av: morrmorr

Men Smilla , nu är det ju sommar. du kan ju tala om för dina kompisar att du snart ska ut och resa. Vi längtar sååååå!

2014-06-02 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0