Trots all snö

så har vi det riktigt bra här uppe.
 
Vi är på äventyr som innehåller fika , sånt är trevligt för små hundmagar.Eller nu överdrev jag nog lite... Mattor och hussar fikar och smaskar.
 
Själv smög jag iväg till några som grillade en bit bort. Körde igenom hela registret med att vinka , highfive , rulla runt , vifta hysteriskt med tassarna och bara se helt underbart söt ut.
 
Innan min show var slut hade dock husse upptäckt mig och släpade tillbaka mig till den tråååååååkiga fikaplatsen som bara innehöll kaffe , daimkakor , chochlatechip cookies och chokladbollar. Ja ni ser ju själva hur hundovänligt det fikat var.. Choklad , choklad och ännu mer choklad!!!
 
 
 
/Smilla
 
 

Kommentarer
Postat av: morrmorr

Du får packa fikakorgen med dina favvisar när ni ska på utflykt nästa gång.Jag vill se matten och hussen gnaga på tuggisar. NOSPUSSAR till er alla

2013-02-22 @ 14:32:16
Postat av: Emma

Som morrmorr säger, du får ansvara för fikakorgen! Kan trösta dig med att moster inte heller kan äta choklad. Inte just nu. Jäkla halsmandeloperation, inget jag rekommenderar!!!

2013-02-23 @ 10:48:35
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com
Postat av: Wille

Hejsan sötaste Smilla! det var längesedan jag kikade in här. Är allt bra med dig ? Ni har ju bra väder nu i alla fall. Ha en fin helg nu !

2013-03-06 @ 23:16:02
URL: http://willebuz.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Och snart kommer våren!
Jag kommer nog att skicka bilder på Ranya, men det har liksom inte hittats ngn passlig tidpunkt ännu :) Men den som väntar på ngt gott...
Ha en fin helg!

2013-03-09 @ 10:07:26
URL: http://lisbet-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0