Kära Victoria och Daniel...

Läs nu detta väldigt noga , helst DU lilla fåniga prinsessa!!!

Du kniper fan igen knäna ett tag till!!

TULO MELLAN KNÄNA VICKAN........ TULO MELLAN KNÄNA!!!!!

Du ska fasen inte ploppa ut några valpar före mig eller på samma dag som mig.

Jag ringer när det är din tur att lätta på trycket!!!

Det var helt fördjävligt att ni snodde min tid i Storkyrkan när det var dax för bröllop.Det räcker med det "hakan" , bara så du vet!


Read my lips..... KNIIIIIIIIIIIIIIIIIP!!!!!

Mvh

Smillis (the real queen of fucking everything)





Kommentarer
Postat av: Azlan

Klart hon kniper för dig !!!Fast jag är nyfiken....Vi hade ju kul i skogen !

2012-02-21 @ 18:40:49
Postat av: Anna

Hahaha, bästa blogginlägget jag läst på länge ;)

2012-02-21 @ 23:05:32
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com
Postat av: morrmorr

Vickan går säkert över tiden .Det är ju första gången för henne.Du vinner säkert det här!!!!Sno dej på, jag är så nyfiken...

2012-02-22 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0