Miss Lizzy

har tydligen blivit kär i mig. Det var ju lite jobbigt , jag som är en stadgad kvinna och allt!!!

Men när hon gjort sig besvär att maila till mig så måste jag ju enda svara , men jag tror jag kom på en bra lösning på det hela.

Så här skrev hon.....


Date: Fri, 23 Jul 2010 10:14:52 -0700
From: [email protected]
Subject: Hello my dear
To: [email protected]

Hej min kära
Hur är livet där? Jag hoppas bra. Mitt namn är Miss Lizzy? Jag är en mycket trevlig ung tjej thats söker mitt allt.
 Jag är väldigt ärlig så pls vara ärliga mot mig. Im en lugn tjej som vill ha en nära relation, jag vill ha dig som min seriouse kärlek.
Bara svara för mig genom min privata e-postadress om du serious.
i letar efter äkta kärlek eftersom äkta kärlek doesnt slutet sann kärlek icke har ett lyckligt slut finns det bara en sak som varar längre än tid, och det är sant love.please
Skicka e-post till min e-rutan så att jag kan skicka min bild så kommer kan känna varje orther mycket väl tack.
Yours i kärlek Lizzy.



Hello my dear
How is life over there?I hope fine. my name is Miss lizzy ? I am a very nice young girl thats looking for my everything.
I am very honest so pls be honest with me. Im a quiet girl that wants a close relationship,
I want to have you as my seriouse love. Only respond to me through my private email adress 
if you are serious.i am looking for true love  because true love doesnt end  true love doesnt have a happy ending there is only one thing that lasts longer than time,
 and that is true love.please send email to my email box so that i can send you my picture  so will can know each orther very well thanks.                  
Yours in love lizzy.

Och så här svarade jag.....

Hello dear Miss Lizzy
 
Life is very good over here. I am very nice to ,   i have to tell you that i am allready married. But my husband has two brothers that i can ask if they want to marry you. The name of the brothers is Azlan and Uljas.  Azlan is a real champion!!!!!! And Uljas is a sweetie!!
 
/Smilla








Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha du är ju för knäpp!!! ;)

2010-09-07 @ 16:11:43
URL: http://lapinlunas.se
Postat av: Marina

ha ha ha haaaaaaaaaaaa No thank you säger dom andra prinsarna !!! men Panos uppskattar sin trogna fru ! puss

2010-09-09 @ 10:07:18
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Panos

Är så glad över min trogna fru !! men mina bröder säger NO tank´s !!!! puss på dig

2010-09-09 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0