I helgen var det stort happening!!!

Vi hade en lapphundsträff!! Ja , naturligtvis så fick fotfolket också hänga på. Hur skulle vi annars kunna bli servade med mat och godis lixom.

Jag  , syrran , Björnligan och matten stack iväg ut till Måttsund redan på Fredagen. Där ute så väntade redan Noki och hennes polare "Pluto" på oss!!

Sen kom Polka , Grus , Mannu , Kilti och Figge förbi med sin matte Jonna  , men de stannade bara en lite sväng.

På Lördagen så rasade det in ännu mer lappisar med sina tvåbenta i släptåg. Exet kom ju förbi en sväng också , han försökte spela cool och svårflirtad...  Glömde ju ta med min snygga ring och visa honom!!!



Helgen gick fort.... Det promenerades , tränades agility , lydnad och så pratades det en hel del. Björnligan skötte sig exemplariskt (Syrran också)
När vi kom hem på Söndags em så rasade vi ihop hela gänget......

Vi hoppas på att det blir en repris på det här..


Fikapaus


Min systerson (Aypa) Eino


Syrran Biiga (med ryggen mot kameran) och Harley


Tränings glada lappisar




Fikapaus



Nästan hela gänget...

Kommentarer
Postat av: Mikko

"försökte spela cool och svårflörtad..."

Fnys. Jag behöver inte försöka spela cool. Jag är cool. Och jag hade faktiskt med mig en ny tjej, en alldeles ny bekantskap, men riktigt riktigt trevlig tjej.

Och du Smilla, om jag hade varit far till dina barn, så hade dom ätit kött. Inte gräs.

2010-10-06 @ 07:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0