I går så sa jag till kottarna

att de skulle få avdrag på veckopengen.... Det skulle JAG inte ha gjort , de små terrorbarnen försökte spöa mig. Det skulle DOM inte ha gjort. Jag lekte kast med liten kotte.... Svisch sa det när de flög genom luften!!

Annars har det inte hänt mycket här. Matten har iofs kastat tamponger på en busschaufför , så går det när man proppar fickan full av musraketer. Hon får väl göra som jag , skaffa sig piffiga trosor med dödskallar på. Då slipper man såna pinsamma upplevelser!!!

Nu ska vi snart iväg på äventyr , väskan är packad proppfull med fika....  Herre jisses , jag som måste börja tänka på figuren!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

avdrag på veckopeng är en dødssynd, det visste du væl :) Stackars busschauffør som fick mattens tampisar på sig! huuaa mej! jag har lekt med den svarta cockern i helgen, tiffany, hon ær lika konstig som lexie :P

2010-10-25 @ 10:45:00
URL: http://mirphusinha.blogg.se/
Postat av: Panos

Inte behöver du tänka på figuren Smilla älskling , du är vackrast i världen !

2010-10-26 @ 05:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0