In space no one can hear you scream

sa hussen och smackade in en termometer i baken på mig..... Matten mumlade om normaltemp och antecknade frenetiskt i sitt lilla block!

Till helgen ska jag visst få en låda att sova i. Dumheter!! Sängen funkar bra för mig!! Jag menar en låda?? En Gudinna sover inte i en låda.. Låter som nått syrran skulle tycka vara lattjo!

Husse påstår att det rör sig i min mage ,måste ha ätit nått konstigt ute....  Matten spände ögonen i mig och väste fram..... Its alien, the 8th passenger.

Ärligt , jag bor med familjen som Gud glömde!!!!


Kommentarer
Postat av: Panos

Lilla gumman du kommer att förstå allt bättre snart , klart det rör sig i magen på dig , bebbarna som gör sig påminda , och lådan är så bra , där får du va i fred från folkets ben o armar ! och Lexi får hålla sig utanför , jag lovar dom vadderar den i mjuk sammet med stoppning , en riktig madonna bädd !

2010-05-26 @ 08:53:11
Postat av: Emma

Smilla bus, kænner jag min syster rætt kommer du få værldens bæsta låda!! Kommer vara mycket bættre æn sængen :) Sæg till din matte att høra av sig till sin lillasyster någon dag førresten! Hon ær saknad (du med)

2010-05-26 @ 11:00:08
URL: http://mirphusinha.blogg.se/
Postat av: Kabby och Nemi

Madonna-bädd??? Hur tänker du nu Panos?

Smilla - att din familj är knäppare än klnäppast, det vet vi alla!

2010-05-26 @ 21:34:59
Postat av: Cathrine

Snart dax! De kommer behandla dig som en drottning och snart kommer det att kika ut prinsar och prinsessor!

2010-05-27 @ 13:53:50
Postat av: malte o snoken

hihihihi vi tycker du bor hos en kul familj! undrar just när det blir dax!!? tänk va snopet om ut kom en tax!!!

2010-05-27 @ 16:05:42
Postat av: Wille

Näe då Smilla du är gosig även med din stora mage. Vore jag hos dig nu skulle jag behandla dig som den prinsessa du är sötis. Klart du ska ha tårta. Jag kan skicka en om du vill.

Näe jag flörtar inte alls, jag bara säger som det är. Ha det gott nu.

2010-05-27 @ 18:30:02
URL: http://willebus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0