I går var

vi lediga med matten hela dagen...

Det började med fika hemma hos Tant Anna och pudlarna , där hittade jag ett attans smarrigt tuggis. Knaprade i mig det fort som 17 så inte min stalker Lilo skulle sno det ifrån mig..



Hon trodde hon var osynlig när hon låg och tryckte i skohyllan.. Fåniga lilla valp!

Sen traskade vi i väg ut och gick till Annas jobb. Där visade det sig att syrran skulle få på sig sommarkostymen och badas.. Jisses vad hon grinade. Men hon fick ett tuggis som tröst när hon var färdig polerad.



Det tappade hon på golvet så då åt jag upp det också...

Jag blev bara borstad och fick pedikyr!!

Sen blev det mer äventyr , men det märkte syrran och jag inte så mycket av för vi fick stanna i bilen. Men matten kom ut och var helt lyrisk efter att ha gosat med 8 svenska lappisbebber.... Hon luktade rätt gott iaf. Trodde vi skulle hem sen , men nej inte.. Då skulle jag ut ur bilen sen var inspektion av min mage och mina boobs.... Det har blivit ett jäkla intresse för dem sista tiden.





Och om det blev hemresa efter det?? Nej nej nej.... Då skulle vi hem till pudelAnna igen. Där norpade jag ett till tuggis och lyckades även blinka till mig en portion smarrigt valpfoder...

Ikväll ska vi hem till min gamla boyfriend Mikko , men han har tydligen stuckit hemifrån i helgen.... Får väl prata om  tjejiga grejjer med Molly istället...

Nu ska jag gå och äta......


Kommentarer
Postat av: Panos

Känns ju betryggande att inte Mikko är hemma ! Varför ska du dit för ? Tänk om han kommer hem ?

2010-05-14 @ 10:52:02
Postat av: Smilla

Jag ska bada i tunna och dricka vin...... Eller nää , det var visst inte jag som skulle få göra det!!

2010-05-14 @ 11:08:08
Postat av: Mikko

Jag kommer inte hem!

Har hört ryktas att Smilla blivit fet och plufsig, och inte alls är den smärta lilla ärtiga tjej som jag dejtade. Så när jag fick ett erbjudande om att tillbringa helgen med en ung, vacker tjej, så tackade jag ja. Utan att tveka.



2010-05-14 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0