Syrran igen då.....

Alla kakor är inte i burken , Hissen går inte enda upp , Hjulet snurrar men hamstern är död.....  Jag tror att jag och Kabby har det rätt lika gällande våra kära systrar!





Så mycket jobb och slit för att få tag i några ynka smulor i botten av påsen , varför ens anstränga sig när det fanns en hel skål full med smarriga , krispiga och spröda små chipsisar...

Det enda man behöver göra är att sätta sig och stirra på hussen och se söt ut!! Kanske att man ska överväga och bita matten som sitter och väser "Geee henne inget hon är på diet"

Kommentarer
Postat av: Jeanette och Dino

Nu ska här inte talas illa om Nemi. Hon är kungens tilltänkta och då tillåts inget smutskastande!

Men DIN syrra Smilla HON verkar som sagt inte ha alla varorna på lagret, eller alla flaskor i backen... (som vi Ica anställda brukar säga! ;) )

2010-03-28 @ 21:23:41
Postat av: Kabby

I love You! Och jag förstår precis hur du har det.

2010-03-29 @ 01:05:20
Postat av: Wille

Sådär gör jag också ibland, men jag är nog inte dummare för det. Klart en kan sitta och se söt ut, men varför anstränga sig när det finns en hel påse liggandes lättåtkomlig - och utom synhåll för matte och husse ! Dessvärre gjorde matte misstaget att gå och hämta lite mer chips till TVn den kvällen, så jag hann inte äta upp alla !

2010-03-29 @ 21:53:57
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: Uljas o company

Vi hittar aldrig lösdrivande påsar , men tigga fint det kan vi med !

2010-03-30 @ 08:47:52
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Githa

Oj, håll bra koll på chipspåsar! Min kompis dobbermann kvävdes när han fastnade med huvudet i en chipspåse som han hittat på natten när husse o matte sov :(

2010-04-04 @ 12:28:06
URL: http://goldenchivas.blogspot.com
Postat av: Smillas Matte

Nu var ju inte Lexie själv när hon drog påsen över huvudet , i vanliga fall brukar det inte ligga chipspåsar och drälla på golvet hemma hos oss. De ligger i en soppåse!! Alt. i ett skafferi!

2010-04-04 @ 13:57:04
Postat av: malte o snoken

vi älskar din syrra!!

2010-04-09 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0