Torkade Sviskon , plommon

och russin...
Om man tänker på sådana , så kan jag berätta att ungefär så såg matten ut i går när hon vaknade till liv efter en nästan 2 timmar lång power nap i badkaret!!



I morse var hon inte så där direkt lattjo lajban glad heller... Och inte såg hon sig för när vi var ute och morron drillade. Utan då ska hon snubbla och nästan ramla över mig!! Skitmatte!!

Och innan vi tog oss ut så kan jag inte pstå att hon var direkt ärtig när hon tofflade runt i hastofflor och urtvättat morronrock med kaffekopp i handen...

Faktiskt att man kan ana en viss likhet med den här bilden!!




Kommentarer
Postat av: uljas o company

Hmm ser ut som våran tant på morgonen...

2010-01-14 @ 06:33:12
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Marijan

SMILLA! Säg åt matte att ringa mej för jag har fångat en finsk pinne av hankön som ser ut precis som dej! Hon vet hur hon får mitt nr.

Har ringt polisen.

2010-01-14 @ 15:03:13
URL: http://funnyfarm.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0