Oskyldigt anklagade!!

Matten var iväg och handlade i Fredags , när hon kom hem igen stannade hon precis innanför ytterdörren och sniffade vilt i luften. Hon började trampa runt i lägenheten fortfarande hysteriskt nosande i luften.

Sen spände hon ögonen i mig och syrran och frågade vem fan det var som var risig i kistan!! Hon dök ner mot oss och sög tag i svansar och synade rumpor , flög upp igen och fortsatte sniffa med en helt galen blick!! man såg hur paniken riktigt kom krypande , min matten är lite känslig för dåliga hundmagar. De få gånger det faktiskt inträffat att syrran och jag har haft risiga magar och inte hunnit vråla att vi vill ut har oftast slutat med att matten ligger och kramar toastolen och kvider att hon ska ska vandrande pinnar.

Plötsligt så upphörde sniffande och matten kom på att den underliga doften faktiskt kom från hennes älskade stinkbombsostar.

Kylskåpet är fullt med såna just nu!!!

Efter den fadäsen så fick hon nog lite dåligt samvete för helgen har bjudit på gnagisar



Och mitt nya favvogodis , men det är hon snål med.... Hon påstår att för många salta bilar skulle innebära att jag blir risig i magen och börjar stinka som hennes ost



Och faktiskt att maten spetsades med lite oxfilé igår...... Inte illa!!

Kommentarer
Postat av: Wille

Men vilken lyxmiddag. En annan får "bara" glass. Men saltisar, nej det tror jag inte jag gillar, men jag har smakat gelehallon, det var gott.

Matte har börjat praktisera "solhälsningen" med mig, så vi ska nog se om vi klarar den. För just nu är det grått, trist och väldigt vått väder här nere. Vi vill ha lite mer sol vi.

2010-02-28 @ 18:12:51
URL: http://willebus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0