I put husse in the corner....

Matten har kokat lever!!!! Idag har hon vädrat ut lägenheten hela dagen....



Hussejäveln försökte vara rolig och sno min lever. Men jag högg som en kobra , synd att jag missade levern och prickade hans finger istället , smakade inte alls gott!!!

Sen var jag tvungen att visa "vart skåpet ska stå" , så jag smackade in honom i ett hörn!!



Han såg skräckslagen ut och darrade med underläppen.... Det var inte direkt rosor på kinden och solsken i blick , det var ren och skär skräck.
 Så går det när man jäklas med en Gudinna!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Rätta takter Smilla!! heja heja!

och du, lever ser väldigt smarrigt ut men glöm inte att dela med dig till storasyrran, har hört att cocker är en ganska känslig ras.



Kram Moster E

2010-04-20 @ 12:29:48
URL: http://mirphusinha.blogg.se/
Postat av: Kabby o Nemi

Nu känner vi igen dig! Lever får man gärna äta, nr 2 äter man INTE!

2010-04-20 @ 13:46:24
Postat av: malte o snoken

men stackars hussen då! fick han smaka lever sen?

2010-04-21 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0