Houston we got a problem.....

Matten är på rymmen.... Efter att ha gett oss frulle och morronprommenixat så stack hon hemifrån. Åter på Söndag sa hon och trippade ut genom dörren med resväska.

Jag trodde hon skulle bli kvar hemma , hon har ju gått och mumlat om nån jäkla vulkan och askmoln hela veckan. Hennes plan B gick i stöpet i Tisdags , någon plan C fanns det inte... Men nu verkar det ju som plan A tänker lyfta från flygplatsen.

Men jag och syrran då???

Ja ja , ha det så kul kärring... Jag hoppas verkligen det finns lever åt mig i frysen!!


Kommentarer
Postat av: Panos

Kunde du inte ha ha hoppat in i väskan och följt med ner..hade varit kul och gosa lite..

2010-04-23 @ 08:39:23
Postat av: Kabby o Nemi

Vilket guldläge!

Tryck upp hussen mot väggen och ställ honom där medan ni gör taberas i skafferi, kyl och frys.

2010-04-23 @ 18:41:58
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: Panos

Åh min Smilla jag har inte glömt dig , men allt kretsar kring den där bruna saken just nu ! Så ingen hinner med mig !!!!

2010-04-26 @ 10:59:25
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0