Helgen har varit lugn.....

Vi har tofflat runt och slöat.

Matten har även stirrat på mig med stort äckeluttryck i trynet... Men vaddå?? Jag gjorde nr 2 och fick en så otrolig lust att ta en tugga!!  Cravings my dear... cravings.....  (Hoppas matten iaf)

Igår var det fika hos Ingela.... Eller det gällde visst inte alla då två fyrbenta familjemedlemmar fick stanna i bilen.. Annars går mest matten runt och ser lidande ut. Det är nått om någon flygresa , askmoln och inställningar. Idag funderade hon även på hur man skulle bära sig åt för att sänka Island i havet.

Ja ja , jag håller väl tassarn för att hon tar sig iväg på myshelg med morr morr..... För husfridensskull!



Kommentarer
Postat av: Kabby

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men... det var nog lika bra att Panos fick ta dig, uäck!

2010-04-19 @ 13:22:16
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: Panos o company

Snälla får du ingen mat ?? Vet dom inte att havande kvinnor ska ha massa extra gott? Så nu måste du då äta rester efter dig själv? nää din stackare kom hit !!! puss o kram

2010-04-19 @ 15:14:26
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0