Inget nytt på fronten

Jag tror vi har tagit en rejäl paus hemma hos oss. Mattens stora projket just nu är att logga in på SKK:s hemsida minst 5 gånger om dagen och sen trycka sitt lilla tryne mot skärmen och glo....

Och jag lovar och svär , igår såg det ut som hon tänkte ta husses cd-penna och börja skriva på skärmen. Undrar vad hussen hade sagt då??

Det blev ju ingen tävling i helgen , men det gör inte så mycket.. Vi gick hemma och mös istället. Vi tar tävlingspaus nu har vi bestämt , fast matte sa att vi har tills i morgon på oss och bestämma om vi ska fara till Jokkmokk i November eller inte. Kanske bara en dag sa hon... Jag tror nog att hon är lite sugen på att fixa vår sista pinne i agilityklassen...

Ja ja , vi får väl se vad den ambivalenta kärringen kommer fram till!!!

Nu ska jag gå och fisa under täcket....

/Smilla


Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Åh vad fint du kan stå !!

2009-09-23 @ 13:10:04
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Kabby o Nemi

Din matte är ju riktigt sansad, vi tror vår matte kollar efter dina resultat minst lika ofta och när vi hade knarkat kollade hon minst trettiotvå gånger i timmen....

2009-09-26 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0