Djur i nosen

har jag tydligen nu också....  Syrran med!! Inte nog med att man ska ramla ner i knarkträsket , nu ska man äta vita piller för att det flyttat in små djur i näsan.

Noskvalster sa matten och höll ett vit piller i näven.... Jag gissar på att hon försöker klura ut de mest elaka sätt att lura i oss medicinen.

I helgen ska vi vara lediga med matten.... Inget inplanerat då tävlingar i Ö-vik brann inne... Vi ska nog ligga i soffan , knapra piller och kolla på film

Smilla - Pillerknaprare






Kommentarer
Postat av: Gaija.

Jag får droppar i mina ögon varje dag. Vet inte varför men min mamma tror att jag ska se bättre. Se bättre?! Ha! Jag ser ju allt! Dom hittar på så mycket. Konstiga typer... Har du verkligen sett om du har hyresgäster i näsan? eller är det bara ngt din matte sagt? Lita inte på dom!!!!

2009-09-18 @ 12:05:19
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: moster emma

sååååå innerligt søt du ær smillis!!! Men snart dags før ett oslo besøk va?! Du kan ju inte vara lantis hela livet ;)!!

2009-09-18 @ 13:08:24
Postat av: Kabby

Vilket junkieliv ni verkar leva nuförtiden, jag tror bestämt att ni måste komma hit på lite bootcamp så fort djuren har flyttat ut ur era nosar.

Jag spar nospussen till dess...

2009-09-18 @ 18:32:14
Postat av: Nemi

schyyyssst liv ni verkar ha. Ska be matten skicka upp sin bok när hon läst klart, the Heroin Diaries av Nikki Sixx, ni verkar spela i samma band...

2009-09-18 @ 18:35:05
Postat av: Uljas o company

Men ska allt drabbar dig sötnos !

2009-09-19 @ 10:54:30
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: i-b

nää,vad trist,men du ,tur att piller hjälper,,så slipper dom bli inneboende,,,ha det gott!

2009-09-21 @ 11:57:37
URL: http://www.chinflickorna.se
Postat av: malte o snokas

va! har du djur i näsan!! fast du har ju rätt söt näsa så det är klart att de vill bo där!

slafspuss

2009-09-27 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0