Shit shit shit

På Lördag ska min prins Mikko åka hem. Och i morse när vi vaknade så upptäckte vi att han inte såg ut som han brukade!!!

Vi vet inte hur vi ska förklara det här för Mikkos matte!!

Matten gissar på att han drabbats av något slags elakartat virus.... Som svininfluensan fast värre...

Så här ser han ut nu



Lexie influensan heter den visst.... Obotlig är den oxå , och tydligen väldigt smittsam för dem som inte har ordentligt immunförsvar...

Fast vi är övertygade om att Mikkos matte och husse kommer at älska honom iallafall!!


Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag förstår inte vad som hände, när vi började prata om att han skulle hem snart så skedde detta...



Nåja det är ju personligheten man älskar! Så jag tror inte hans familj kommer bry sig, det är ju samme gamle goa mikko under skalet...



Men usch vad vi kommer sakna honom..... :-(

2009-11-05 @ 17:42:47
Postat av: Mikkos matte

Jag borde ha förstått det. Skulle aldrig ha låtit det ske. Ångrar så oerhört mycket att jag släppte iväg honom till ghettot, äggnudlarna, asfalten och vägbelysningen.

Får väl hoppas att terapi bestående av renklövar till middag, ordentlig vila i snödrivan och katekes-studier med norrskenet som enda ljuskälla kan bota honom...



2009-11-05 @ 19:15:46
Postat av: Kabby o Nemi

Är han fortfarande Prince Charming?

2009-11-05 @ 20:26:32
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: gaija och Zena...

Glöm det! Vi kommer INTE att flytta till er! Vi vill inte se ut så dääääär! Vi vill se ut som schäferbrudar!

2009-11-05 @ 23:44:42
Postat av: Uljas o company

Oj vilken drastisk förändring , mikko borde nog ha åkt hem för länge sen ...

2009-11-06 @ 10:16:08
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Mikko matte

Håll ut Mikko! Räddningen är nära nu! Har träffat advokat idag. Ikväll laddar jag på Bishop Arms och imorgon kommer jag och hämtar dej!

2009-11-06 @ 19:50:02
Postat av: Molly

Äntligen är pappa hemma! Men så vi fick kämpa!!! Först kämpade vi liksom på avstånd, här hemifrån. Sen när vi insåg att det inte funkade åkte matte iväg till ghettot. Först gick hon mot röd gubbe, sen gick hon en kurs i affärsjuridik, sen gick hon på puben och sen gick hon en kurs i familjerätt. Och sen kände hon sig redo för att frita Mikko.

Men, det var inget lätt uppdrag, för naturligtvis hade Smillas bedrägliga husse och matte lämnat en så luddig vägbeskrivning att matte dundrade in i fel hus, och skrämde vettet ur en ung familj... Jamen hallå, tänk er själva in i mattes situation: "Mikko finns i det gula huset mitt emot bilparkeringen." Hur lätt kan det vara att hitta honom i Luleå med den beskrivningen? Hur många gula hus mitt emot bilparkeringar finns det inte i ett ghetto?

Nåväl, slutet gott, allting gott. Nu är hela familjen hemma och idag firar jag Fars dag med kokt renkött och blodpalt! Det är mat för en riktig Lapphund.

2009-11-08 @ 16:04:54
Postat av: Kabby o Nemi

Vilken tur att er Matte är lika envis som synden som hon precis räddat Mikko ifrån!

Ett gult hus mitt emot bilparkeringen...

2009-11-08 @ 21:26:06
Postat av: malte o snokas

nämen hallå, ska ni ge bort syrran!!?

2009-11-09 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0