Nu är det vinter

i norrland..... Det vet jag!!! Ett säkert tecken på det är att matte tar fram syrrans valpar och drar på händerna. Syrran höll på att bryta ihop igår när matte tog fram dem. De har varit osynliga sen förra vintern , sist jag såg dem var när de var med till Happis på agilitytävlingarna.

Matten försökte förklara för syrran flera gånger att det minsann inte var några valpar utan vantar.... Syrran kämpade som en galning med att rädda de små liven.

Jag hoppas att om jag får valpar att matten ger fan i att stoppa händerna i dem!!





Och förresten så hoppas jag på att mina eventuella puppisar blir snyggre.


Kommentarer
Postat av: Molly

Lexie, nu när min älskade far har kommit hem, och vi har fått bearbeta det svåra vi genomlidit, så tycker jag faktiskt lite synd om dej. Vi har hittat en kille till dej. En riktig snygging, med mustasch...

Han skulle nog gärna vilja hjälpa till att ta hand om dina puppisar, och rädda dom från din elaka matte...

Hans matte har sett bilder på dej, och hon gillar dej.

Bild på snyggingen kommer...

2009-11-13 @ 15:16:44
Postat av: Jeanette och Dino

"snyggre." kan jag garantera dig att de blir!♥♥♥

2009-11-13 @ 17:41:45
URL: http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com
Postat av: Kabby o Nemi

Igår snöade det Lexie-puppiesar, men sedan regnade de bort, allihop:(

Det är nog trots allt värre om valparna regnar bort, än om matten stoppar händerna i dem, så se till att impregnera dem så fort de kommer.

2009-11-15 @ 16:24:07
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: malte o snoki me matte

åååå vi tycker din syrra e skitsöt!!

2009-11-15 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0