Mikko Gästbloggar

från Da Hood....

Har det bra här i stan... Blir uppassad och bortskämd , funderar skarpt på att stanna kvar permanenet. Härom kvällen så var jag och Smilla lite "wild and crazy" på kvällsprommisen så då passade vi på att ta en snabbis utanför en Laestadiankyrka. Smillas matte såg ut som om hon bara ville försvinna , men herre jisses vad kvider hon för... Jag gör ju bara det som förväntas av mig!!

Igår hade jag lite quality tajm med Smillas matte , vi var och åt tårta till frukost , vaktade en uteplats , sen blev jag borstad och piffad. På eftermiddagen så var vi och hälsade på Smillas familj..
Så nu måste jag väl räknas som en i familjen även om jag snällt fick sitta och vänta i bilen när söta Smilla var inne och hälsade på sin mamma och pappa....
Jag gissar att det beror på att Pappa Jarko hade en hagelbössa liggandes där inne. Måste nog göra henne till en ärbar kvinna först innan jag vågar ta steget fullt ut och säga hej till Gulmåra familjen!!

Innan vi tog kväll helt så satt jag i soffan och käkade äggnudlar , det var gott..... Kalvsylta är inte helt fel det heller...

Så sorry matte.. Jag stannar kvar här!!


Kommentarer
Postat av: Anna, Paddy & Noki

Noki har visst gått & blitt kär! Hon tycker Mikko är den snyggaste kille hon sett på år & dar, bortsett från Paddy då, men han är ju olovlig...

2009-11-02 @ 11:43:15
URL: http://annaberg1965.spaces.live.com/
Postat av: F.B.F.L.O. (Föreningen Bevara Finska Lapphunden Oförstörd)

Men Mikko! Har du glömt ditt ursprung? Tårta till frukost? "Borstad och piffad"? Sitta i soffan? Käka äggnudlar? Kalvsylta?

Vad är det för trams?

Lämna ghettot! Nu!



2009-11-02 @ 18:47:20
Postat av: Gaija och Zena...

Jag tror vi ska ta och flytta till Luleå! Till Smillaoch Lexie och snyggingen Mikko! Det verkarvara rätt trevligt med kalas och följa med på grejjer och allt sånt. När kan vi komma?

2009-11-05 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0