Mitzi

är en alldeles riktig hund , hon lever och finns på riktigt. Även om man oftast kan to att hon är något trevligt trädgårdspynt som ligger lite snyggt utplacerad i trädgården hemma i Kohagen. Som en en trädgårdstomte fast i chow chow modell!

Matten har faktiskt fått henne att röra sig snabbt en gång... Det var när vi var på promenad hemma hos Mitzi , och Mitzi plötsligt gick en annan väg och hade fullt med knäck i lurarna. När matten gick efter för att försöka fånga henne så började hon springa jätte snabbt! Sen stannade hon , och när matte nästan var i fatt så sprang hon igen. Matten lärde oss då en massa ord som jag inte ska skriva här!!

Och en gång så lekte de agility , fast det var nog inte Mitzis starkaste gren (alla kan ju inte var som mig)

Men vi är rätt övertygade om att hon är ganska så ensam om att vara en chowe med egen agilitybana!!!

I sommar måste den sättas upp Lapptanten för då kommer jag!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, den bulliga nosen skulle man verkligen vilja gosa med!

Postat av: Lappe & Mitzi

flinar

2009-03-08 @ 16:01:34
Postat av: Myrra

Ja, Mitzi verkar ha klart för sig vad hon tycker är vesäntligheterna i livet! Jag har också en egen agilitybana men är urkass på att hoppa runt där, säger matten, och jag håller nog med;)

2009-03-08 @ 18:08:11
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/
Postat av: Iva

Ååååh, en Chow-Chow. Jag är uppväxt med en röd Chow-Chow.Helt underbar! Men jag kan inte tänka mig att den rasen gör sig något vidare på Agilitybanan. Hahaha. Siang skulle ha tittat på oss med en blick som sade "Hoppa själv"!!!! Hehe.

2009-03-09 @ 00:49:49
URL: http://www.diinies.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0