Maurice

Matten och syrran tyckte att han skulle nämnas här bland mina vänner . Jag fick aldrig den stora äran att träffa mattes "lillebror" eller grabben som syrran älskade att hunsa med och sno alla hans grejjer!

Men enligt de båda så var han en charmig kille. Matten brukade få äran att vara hundvakt då och då. När matten ville gå åt höger så skulle Maurice gå åt vänster och så tvärtom.  Matten påstår att han var en tvättäkta strävhårig tax ut i klospetsarna.

På kvällarna skulle det fikas Bragokex och jag har även hört något om ostmackor!! Låter som en sympatisk kille , synd att jag aldrig hann träffa honom! Men sån tur för Morr Morr Gunnel att hon har mig nu istället.


Kommentarer
Postat av: svea

Jomen, visst låter det som en äkta tax! Så vaddå? Det är bara tramsiga idéer från tvåbeningarna att vi ska gå åt samma håll. Eller i deras takt. Eller komma när dom kallar. Eller sitta när dom säger åt oss att sitta. Eller sluta skälla.

2009-03-11 @ 19:23:43
URL: http://hem.bredband.net/setterfnatt/
Postat av: i-b

oj,vilken snygging ju!

2009-03-14 @ 18:57:45
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0