Ikväll

är det visst kalas igen.
 Idag är det Lilla Anna som fyller år , hon är en av pudelflickorna!  Jag har hört från säkra källor (matte) att jag och syrran får stanna hemma. Ingen tårta för syrran idag heller!!   Här kan man gratta henne om man ville det   http://mellanpudel.se/

I Söndags så var inte min matte så där strålande glad igen , det var någonting om en promenad i yrsnö och hala vägar. Det hela hade börjat med att matten och hussen var och lämnde bilen hos bilveterinären , efter som någon kört på bilen så skulle de få låna en annan bil.....

Från bilveterinären till den andra bilen var det rätt långt att gå och det hade snöat massor och under all snö så var det massor av is.

Matten hade halkat och ramlat flera gånger och hussen gick bara och skrattade...... Jag tror han ska passa sig för han rasade nog lite på poppislistan just då...

När matten linkade in på stället där den andra bilen stod så fick hon plötsligt en kamera upptryck i nyllet och sen frågade någon om hon kommit ihåg att ställa om klockan till sommartid...

Då brast det för matten igen (vet inte vilken gång i ordningen) hon började gasta om att hon ramlat och slagit sig och inte alls ville bli fotograferad med blött snöstripigt hår!!

Sen svarade hon iaf snällt att det hade hon minsann kommit ihåg och i nästa andetag så berättade hon skadeglatt om de spån som skulle åkt tåg och glömt ställa om klockan!!  Sen linkade hon iväg igen!

Igår fick hon iaf vara hemma och vila upp sig ihop med mig och syrran , vi var ute och busade i snön hela fm... Matten ramlade bara 3 gånger då!!

Smilla - snowdog

Kommentarer
Postat av: Ville

Hej Smilla

Jag kan skicka dig en bukett när dom kommer upp.

Först ska jag bara vinna vadet mot Sigge!!

Kan jag länka till dig sötnos??

Kram Ville

2009-03-31 @ 08:04:23
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Uljas o company

hihi ni verkar ha ett kul liv !

2009-03-31 @ 17:25:41
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: imse

Jag tycker synd om din matte för att ramla hela tiden tar på självkänslan ska jag säga. Här är det också matte som står på öronen och husse som på något underligt sätt lyckas hålla sig på benen när det är halt.

2009-03-31 @ 19:32:15
URL: http://www.123minsida.se/winja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0