Var hos grabbarna i Flarken

i helgen. Men de hade nog gjort nått bus för de satt i rumsarrest , så de kunde inte alls komma ut och leka med mig fast jag tjatade på dem



Sen vet jag inte vad som gick snett för plötsligt så fick jag och syrran skaka galler vi med.....


Ja ja , det gick bra.. det var mjukt , mysigt och så luktade det kille där inne!!


På kvällen grilldes det så man man blev alldeles matt i pälsen , tur att de har en skön soffa med brett ryggstöd.


Fluffiga kuddar har de också.....


Matten och jag passade på att surfa lite också , spelade lite mafia wars på FB och så kikade vi på trailern till New Moon... Vi har det så mysigt jag och min matte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni passar verkligen bra ihop, din matte och du!

2009-06-15 @ 08:45:32
Postat av: malte o snokas

såg inte ut som det gick så bra för din matte o komma åt tangenterna på datorn men det står man väl gärna ut med om man får ha din goa fluffnäsa där! tycker det såg helmysigt ut1 taskigt att ni inte fick leka med de dära killarna du ó syrran!!

slafsisar

2009-06-15 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0