Puuuuuh

Jisses vilken aktivitet är hemma hos oss , matten ser nästan lite galen ut och håret spretar åt alla möjliga håll!!
Men imorgon blir det nog bättre för då ska hennes jobb vara med i något de kallar för vårruset , det är bra.... Då blir hon nog av med lite av sin överskottsenergi och taggar ner till helgen....

Hon går mest runt och mumlar om att hon inte hinner.... Hussen är coolare han , han ligger och trynar i soffan med ett hårt grepp om fjärrkontrollen!!

Igår tvättade hon så att vi alla svävade runt ,höga på sköljmedelsångor... Det var kul!! Sen när hon skulle sova så lade jag mig brevid henne och tuggade lite på henns näsa,den såg ut som en liten söt köttbulle... Blame it on the sköljmedel!!



I helgen drar vi till Nordmaling....

Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Härliga bilder som vanligt ! Du tar allt i helgen ,

snabbast , snyggast och pussigast..ps glöm inte A. hindret...du borde komma hit och lära mig klättra..jag lovar om du går före så kommer jag garanterat efter !!!

2009-06-03 @ 14:33:01
URL: http://lappisarnadinstudio.se
Postat av: malte o snoki

ja se sköljmedel man vet aldrig va det kan ställa till med! matte har tvättdag idag istället....bäst man ser upp så man inte åker med i en 40 graders...

lycka till i ruset matte!

2009-06-03 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0