Kottemannen

är en man som bor i min familj.... Vi börjar tro att hussen lider av någon slags personlighetsklyvning. Det började med att vi tyckte att han pratade väldigt mycket med sig själv , och varje gång matten frågade så sa hussen att han bara pratade för sig själv..... Sen när vi var i Furuvik så började han leka med kottar!!

Precis när matten flyttat upp hit så skulle hon och en kompis åka iväg och handla. Hussen hade legat i soffan och snarkat , han tycker om att ligga i soffan och snarka!!

Matten skakde lite på honom och undrade om han skulle ha något......

M: Ska du ha något från affären???
H: Ja, köp svart tejp!
M: vad för svarttejp... Eltejp???
Det är nu hussen bli helt galen och matten överväger att flytta hem...

H: MEN FÖR I HELVETE , SKIT I DET DÅ OM DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT.........

Matten letade tejp , men hittade ingen...När hon kom hem var hussen vaken och matten sa:

M: Jag hittade ingen sån tejp du skulle ha.
H:Vad för tejp?? Vad pratar du om??
M:Men du sa att du skulle ha svart tejp??
H: det har jag ALDRIG sagt , vad ska jag med den till????

Hussen är en djävel på att prata i sömnen


Kottehussen


Rambokotten , den håller sig gömd i skogen!!!!


Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Eran husse är lite kul ju !! Glad midsommar på er !! Om ni åker förbi här på semestern får ni gärna svänga inom ...såg ni skulle neråt...

2009-06-18 @ 08:42:15
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: malte o snokas

hmmm...han verkar läskig den där kottehussen!! skrika om svarttejp sådär till små oskyldiga rara mattar i sömnen dessutom...

2009-06-18 @ 09:55:25
Postat av: Kung Dino med bihang

Vi tycker att eran husse är skoj vi! ☺

2009-06-18 @ 15:32:04
Postat av: Sigge Svamphund

Ha,ha,ha så där håller min matte också på i sömnen!

Hoppas att ni får en ypperlig midsommar!

2009-06-18 @ 19:18:20
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Kottemannen är bara BÄST!!! Ibland önskar jag att han var min pappa på riktigt.

Att han sedan är klok nog att bo med den underbara Östgötamamman gör ju inte saken sämre.

Glad midsommar önskar er önskedotter Emo-ungen

(Det här har inte det stackars barnet skrivit själv, utan hennes elaka moder)

2009-06-18 @ 19:58:15
Postat av: Ville

Hahaha kul kille din husse!!

Smilla raring glöm inte att plocka 7 blommor för att lägga i korgen när du sover...då drömmer du om mig ;)

Glad midsommar önskar jag dig ocgh din familj

Nospussar

2009-06-18 @ 22:49:43
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: i-b

hehe kotten lelle ;)))

2009-06-22 @ 00:03:42
URL: http://www..chinflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0