Jag är på plats

Sitter i Busvagnen , har till mattes stora glädje lerat ner mina fina vita ben..... Hon mumlade nått om att dusha imorgon , och visst det kan hon ju få göra om hon vill det....

Dök upp en jäkla "Svenne- Brud" utanför Busvagnen , vet inte vad som fläg i mig..... Slängde mig mot rutan och skrek..

"Kakka huososa"  Ni ska inte tro att hon brydde sig så jag fortsatte med att skrika  "Riipputissi". Hon fortsatte att ignorera mig så jag tog i med  "Onpas sinull karvaiset kainalot"

Det var nu matte upplyste mig om att Svenne -Bruden kom från Norge kanske var dumt att gapa på finska från början  , men det låter mycket tuffare än svenska ju......
För att inte tala om hur mesigt det blev med norska , hon blev ju inte dirket rädd när jag skrek  "Rumpetroll"  eller  "Klapperslange".......
Ja ja , imorgon skickar jag syrran på henne!!

Natti



 


Kommentarer
Postat av: Nemi

Lär mig fler bra saker!!!! Jag vill kunna allt du kan, för du kan så bra saker!

2009-07-04 @ 00:15:34
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: Ville

Oförskämt att inte lyssna på dig när du sa till tycker jag..och vad du är bra på språk ;)

Nospuss

2009-07-05 @ 11:40:58
URL: http://marno.bloggagratis.se
Postat av: Ville

Glömde att säga att jag vet vad dina svordommar betyder.....hahahaha...

2009-07-05 @ 19:52:00
Postat av: malte o snokis me matte

hehen va mkt bra ord du kan skälla med! du får nästan hålla en kurs!

2009-07-06 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0