Helgens Bravader

Nu är vi hemma igen och ska snart följa med matten och hussen till jobbet...... Ingen rast och ingen ro!!!

Helgen gick så lite så där sa matten....

I Lördags kände jag mig rätt seg och slö.... På ena banan hade de en balansbom som jag inte gillade , så jag gick försiktigt över den. Fast det gjode nästan alla  , om de inte redan hoppat av den...

Sista loppet vi gjorde gick lite bättre sa matten , men hon tyckte det kändes som om jag hade Karlssons klister under tassarna. Men som matten sa , vi tog oss runt iaf.
Första banan var det bara 7 stycken som tog sig runt av 39 starter , de andra diskade ut sig..  Men vi kom fyra i båda loppen , men 1 hinderfel + tids fel i Ag 1 och tids fel i Hopp 1.. Matten sa att det var tighta tider....



Sen satt hon och räknade på fingrarna och funderade på om jag höll på att bli skendräktig.....

MEN JAG OCH DINO GJORDE JU ALDRIG NÅTT!!!!!! Det är SANT de avbröt oss ju..... Och Kabbyponken och jag bara hånglade ju!!! Det är sant , det är sant!!!! DET ÄR SAAAANT!!!!

På Söndagen var det ingen agility då var det utställning , men både matten och jag hade heller tävlat agility när vi tänke efter....

Vi fick en slät etta.. Jag var visst inte tillräckligt snygg. Hmmmm , jag har ju vant mig vid att få alla fina rosetter... Nu var matten ännu mer less för att vi inte tog agilityn istället

Men vi tar nya tag till helgen då ska vi tävla i Boden!!!





Bilder från Lördagens tävlingar....



Vårt mobila hem... Busvagnen!



Jag och matten försöker vara snygga..... Hon misslyckas grovt , ser mest ut som om hon försöker härma en guldfisk!!!

Kommentarer
Postat av: malte o snokis me matte

dum domare ni är ju skitsnygga både matten o du, fiskmun eller ej!

nya tag o allt sånt...duktiga ni är!

slafs i värmen

2009-07-06 @ 10:33:04
Postat av: moster

låter som en ganska bra helg ändå ju smillis!! hälsa matten att hon får träna lite på fotofejset bara!! ;)

Nu är det inte långt kvar tills semestern och vi ses! Ska du följa med på vår familje semester vecka 31? :)

2009-07-06 @ 19:58:39
URL: http://mirphusinha.blogspot.com
Postat av: Dino

Jag och min min matte tycker att du är den snyggaste lappistjejen i hela världen - vad domarna än tycker!!!

Nästa gång får vi smyga iväg lite så att inte din matte hinner avbryta oss! ;)

2009-07-06 @ 20:51:52
URL: http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0