Tjejdag och fasansfulla upptäckter

Idag är det bara vi brudar som hänger här hemma..... Matten är ledig , vi tofflar runt och gör inte så mkt. Maten har iofs varit och lekt lite med tvättmaskinen.

Och just det här med tvättmaskinen ororar mig lite. De stoppar in saker som de sen påstår kommer ut och är rena. Det är ju bara en tidsfråga innan jag och syrran åker in där. Sen bruikar matten skälla på hussen och säga att han krymper hennes kläder.

Och hur kul skulle det vara att komma ut som en liten jäkla minihund!!!???

Men tillbaka till tvättmaskinen igen.... Jag har ju skrivit tidigare att jag upptäckt ngt med husse och matte och att jag hade fotobevis på det.

Otäcka och konstiga saker händer inne i badrummet med tvättmaskinen. Hussen och matten är nog inte de som de utger sig för att vara. I am afraid... Very afraid.... Syrran säger att det inte är någon fara , men hon är antagligen mutad med rester av pizzan från igår.

Var inne och kollade läget för några dagar sen , brukar alltid hitta någon övergiven strumpa jag kan sno och gömma på ett bra ställe... Matten är så söt när hon har omaka strumpor på sina små fötter.

Till min fasa fick jag se det här!!


Nu vet jag varför det inte är så många pippisar vid vårt fågelbord!!!!

Ska straxt gå och kolla vad som snurrar i tvättmaskinen idag!

Kommentarer
Postat av: malte o snoki

nämen va gör matte me pippin? ska den va på 40 el 60 grader? frågar våran hemska matte...

2009-01-30 @ 14:26:55
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se
Postat av: Uljas o company

Huj passa dig Smilla , nästa gång är det kanske dig vi får se i tvättrutan i miniformat !

2009-01-31 @ 06:27:33
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Kabbypojken

Herregud, akta er säger jag bara!

2009-01-31 @ 18:10:16
Postat av: i-b

åhååååååå stackars er ,vad händer hos er egentligen,,

2009-02-04 @ 11:29:26
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0