Instängd

Nu får matten snart ta och bestämma sig för hur hon ska ha det!! Hund i sovrum eller hund utanför sovrum.

Igår hade jag tassat in i sovrummet , fluffat kuddar och rättat till täcken. När jag knölat ner mig i hela härligen och dimmat iväg mot John Blund landet hörde jag plötsligt mattes röst ljuda genom de fluffiga små molnen.

Hörde direkt att det var "kom hit lilla söta lapphunden så ska du få något smarrigt rösten" Så jag var inte sen att slänga mig ur bingen och rusa mot vardagsrummet... Men det tog stopp...TVÄRSTOPP!!

Någon (läs matten) hade stängt dörren till sovrummet!! Hussen började och ropa nu. jag tog sats och slängde mig mot dörren , jag försökte bryta upp den , jag försökte gräva mig under...... Tillslut så dök hussejäveln upp och upptäckte min situation!

Ja ja , matten är förlåten  , köttet var gott!!! Trist bara att hon skulle ruffsa om i pälsen på mig  , pussa och larva massor med mig... Lägger hon inte ner det hela så kommer jag f*n berätta om när de glömde bort mig en hel natt!!

Kommentarer
Postat av: i-b

gör det gör det ,vad hände glömde bort dig en heeeeel nattt stackare!

2009-01-15 @ 13:01:35
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna
Postat av: Elton

Stackars dig, du kan inte ha det lätt......

Tur du fick något gott :)

2009-01-16 @ 07:34:08
URL: http://www.tripora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0