Hur man bryter ner sin matte

till små jäkla moleyler av vansinnighet!!

Börja med att förvandla sista kvällspromenaden till en orgie av löst bajjande , redan här kommer hon börja fundera på hur nattsömnen kommer att bli.

Flämta lite i hennes ansikte precis när hon håller på att somna , när hon reser sig upp redo att kasta på sig närmaste klädtrasa , ge henne en puss på näsan och lägg dig ner och sov.

När det är lite drygt 2.5 timma kvar tills hennes väckarklocka ringer , studsa upp och pussa henne i ansiktet passa på att flämta lite samtidigt som du börjar trampa runt runt runt.

Nu är hon garanterat på väg ut genom sovrumsdörren för att närma sig ytterdörren.............  Det är nu som du snabbt ska kasta dig upp i sängen och rulla ihop dig på den varma kudden. Sucka lite lägg dig tillrätta och njut!!

Involvera gärna andra hundar i hushållet ,för en mer djupgående effekt. Matten gav upp , sa fula ord tog sin kudde och stapplade mot soffan..... Det var nu jag sa till Lexie att matten fixade mat  , varvid den alltid hungriga systern vaknade till liv ordentligt. Det gjorde även hussen men inte så mkt. Han stapplade upp och vinglade ut och gjorde ifrån sig , sen tände han en illaluktande skitpinne.

När han sen stapplade mot korgen igen så lämnade han naturligtvis kvar den hungriga hunden hos matte , vilket innebär att den hungriga hunden naturligtvis väcker den sovande matten och frågar vart frukosten är!!

Voila..... Matten kommer ha en underbart pigg dag på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Idag är det Eltons matte som kommenterar här - Elton får INTE läsa den här bloggen!!

Du kan hälsa matte att jag lider med henne.......

Sköt dig nu lilla lapptuss så kanske matte inte stänger dig ute från sovrummet i natt :)

2009-01-08 @ 11:48:41
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Kettu,Pikke och de övriga

Ahaaa...tack tjejen. Du är en klok Tjej måste jag säga och jag ska genast prova!!! Du vet jag är inte så stor och vis än så jag behöver verkligen all hjälp jag kan få!!

Här ska det ätas massa skit så jag kan framkalla denna DIARE som du pratar om!!! flämta fixar jag lätt och trampa är ju bara bra för motionen!!

Tjoho...och du ... förlåt jag kissade och bajsade hos er ... men ja.....ibland är det inte lätt att vara en hackspettstollare vid namn Kettu!

Klaaamen Kettu

2009-01-08 @ 11:55:09
URL: http://pikke.se
Postat av: Beluuut

VAAAAAA stackars henni. Hon ska KNIPA hårt med högat. Om hon är duktig kann hon fladdra med huvudet. Så dom inte serr nåt. Jag tycker synd om henni. Hällsa henni att hon kan få leka med mig om hon vill käna sig gladare. Jag tyker om at leka.

/Elite

2009-01-09 @ 10:25:20
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: emma

hahahahaha... go smillis ;)

2009-01-09 @ 16:49:55
URL: http://mirphusinha.blogspot.com
Postat av: i-b

är det alltid matte som drabbas ,du har väl en husse oxå för jessu ´namn,,,eller

2009-01-09 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0