Vill börja

med att tacka för alla hjärtehälsningar vi har fått.

I Fredags var det kalas här hemma , ett Fredagen den 13.de kalas!!  Tyvärr så blev syrran  och jag hänvisade till sovrummet. Där inne låg vi bakom en stängd dörr och kändes oss väldigt bortglömda!

Sen vet jag iofs inte om vi missade så mycket , för utanför dörren så kalasades det bla på John Doe , sårskorpor , var , snor , död lök , likmask , husses tånaglar, blod (type 0 negative)och ett bål gjorda på rester från bårhuset. Syrran sa att allt lät hur gott som helst.

Något fel på det det hela måste det ha varit , för matte såg inte riktigt kry ut när hon väl skulle gå och lägga sig.... Måste ha ätit något som slog ut hennes balans!!

På Lördagen när jag väckte henne så hade hon ont bakom pannbenet sa hon , men det är väl bara bra... Det bevisar ju att det finns något där bakom!

Vi tog en långpromenad och gick nästan vilse... Sen lekte jag på skoterspåret , jag var den snabbaste skotern av alla.. Matten var som en gammal risig Ockelbo.

Igår var vi och tränade agility i ridhuset , det var så kallt så mitt vatten frös... Sen frös jag lite också men då fick jag låna mattes jacka!. Nästa helg ska vi till haparanda och tävla säger matten... Det gäller att hon lyder och gör som jag vill då!!


Kommentarer
Postat av: eja o gänget

visst ska er matte och husse få kaffe...



är ni sugna på något speciellt...



tänkte visa lite rådjursben o sånt i skogen...

fast ni vill ju has färskt förmodar jag..



knåpa ihop en liten önskelista vet jag...



2009-02-16 @ 10:43:25
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Evelina

oj vilken bild =)=)!!

2009-02-17 @ 22:43:58
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0