Skriet från vildmarken

och Eight Below..... Det är bra filmer det. Funderar allvarligt på att bli en sån tuff hund som sover ute i snön. Måste bara öva lite först! Kommer bli svårt att motstå soffan , matte , fleecefiltar och ostbågar!! Ska fundera på saken ett tag!



I morse var det - 25 grader här...... Jag väntar nog ett tag med att bli en tuff hund!
Kanske kan funka lite mer i vår , när det inte är så kallt. Kanske kan passa på när vi ska iväg med husvagnen , eller då kan jag ju lika gärna sova inne i husvagnen , för det måste ju vara samma sak!?

/Smilla - Tuff

Kommentarer
Postat av: Myrra

Hm, jag är nog inte heller så himla tuff - trots njuffeblodet. Fast det är rätt skönt att ha det svalt tycker jag. Gillar INTE värme. Men lagom är nog bäst antar jag.

2009-02-18 @ 18:49:50
Postat av: Sigge Svamphund

Tror du ska vänta med träningen tills det blir dags för husvagnen

2009-02-18 @ 19:34:15
URL: http://www.geocites.com/siggesvamphund
Postat av: malte o snokis me matte

å söting du såg ut som en sån där riktig tuffing som drar stora slädar på antarktis eller en liten fjällräv... söt var du iaf!

2009-02-19 @ 11:20:23
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0