Rävrumpor på

besök... Det hade vi igår. Pikke och Kettu med bihang kom förbi och hälsade på. Vi käkade lite ben och umgicks. De tvåbenta käkade pizza , ni ska tro att vi fick smaka något. Hussen tänkte ge mig en liten bit , men då sa matte igen att jag varr på DIET. Just rub it in!!!!

Eller förresten vi umgicks inte så mycket med Kettu , han är en liten skit med en icke färdig utvecklad hjärna och var mest en pain in the ass.
Men han är söt och jag busade med honom när vi var ute. Syrran var lite grinig för dom bara snodde alla hennes saker hela tiden. Hon är inte så bra på att dela med sig.

Ikväll ska matte och jag iväg och träna..... Men det kommer nog bli lugnt för hon tofflar runt som "Ozzy Osborne" igen , nått med ryggen tycke jag hon sa!

Kommentarer
Postat av: Myrra

Hej! Såg att du varit inne och kollat i min dagbok härom dagen! Trevligt tycker jag (och matte)! Vi gillar din blogg så vi hälsar nog på här igen! Ha en bra söndagskväll!

2009-02-01 @ 22:11:22
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/
Postat av: i-b

nääää ozzy ozborn,har din matte bytt kön nu igen?



ingen pizza=snålt!

2009-02-04 @ 11:25:58
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0