Gnällmatte

kvider fortfarande över den där söta valpen. Snart gissar jag på att husse kommer slänga sig i bilen och ge sig av mot Uppsala hållet bara för att få tyst på henne.

Förresten så blev min husse påkörd iförrgår.... Dom som körde på honom sa att husse var en "Gubbjävel i en saabjävel" Då blev husse väldigt upprörd. Han är ju inte ens 40 ännu sa matte.. det är visst långt dit förstod jag oxå.  Matte och husse är födda samma år och min matte är mkt mkt ung.

Nu ska vi få två nya bildörrar , jag skulle vilja att de vara gröna!! Men de blir väl tråkröda som de innan!! Husse älskar sin bil , så han ser rätt lidande ut just nu... Och som ett gelehallon på glassen så gnäller matten om valp fortfarande , fast det inte var rätt tid just nu....

Syrran traskar runt och letar snygga killar. Hon har missuppfattat något säger matte.. Först löper man sen får man lovikkavantar... Syrran får vantar först och sen löper hon. Syrran är rätt läcker just nu , hon har rosa söta trosor på sig. Matten säger att snart kommer hon bli läskig och kär i allt av manligt kön. En gång blev hon kär i husse. Han vaknade av att syrran satt nedanför sängen och klapprade med tänderna , det betyder att man tycker om någon vääääldigt mycket!! Husse ville bara kräkas!

Jag klapprade inte tänder när jag träffade Kabby förra våren när jag löpte. Men jag tycker om honom iaf. Han tyckte jag var läcker med mina rosa trosor med döskallar på. (Syrrans är bara rosa)


Det här är min söta Kabby , han har en gullig snuttefilt också... Men den pratar vi inte så mkt om då han vill behålla sin macho attityd utåt. I maj ska vi dela stuga , då ska det hånglas!!

"O Romeo, Romeo, wherefore art thou Romeo?
Deny thy father and refuse thy name;
Or if thou wilt not, be but sworn my love
And I'll no longer be a Capulet."



Den försvunna kängan har gjort återintåg i familjen , men vi vet fortfarande inte vart den bott den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: eja o co

haha ja du Smilla...



Vissa har ingen ordning på nånting..



Tycker kabby är riktigt snygg...

2009-02-11 @ 10:32:35
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: malte o snoki

å vilken mysig mjukis kille du har med snuttefilt å allt!

stackars husses bil! vi blev påbackade av en gammal farbror (säkert 40!!!)som ångrade att han skulle köra ut i gatan, la i backen, tittade inte bakåt o tryckte på gasen....dumt...

taxpussar

2009-02-11 @ 11:28:01
Postat av: Elton

Åh vilken snygg pojkvän du har!!

Tänk på att vara lite snäll mot husse om det hänt bilen något...... Vet hur min kan låta - hua!

2009-02-11 @ 11:38:13
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Sigge Svamphund

Jo han duger väl din kille, men annars så finns ju jag flirtar bara liiiiiiite.

Till de rosa trosorna, ska det vara rosa kanintofflor???

Jag kan shoppa i Förnedringsadffären åt er om du vill

2009-02-11 @ 19:36:20
URL: http://www.geocites.com/siggesvamphund
Postat av: Myrra

Jag tror du är värd MER än 300 000 spänn för din matte! Min matte tycker jag är OVÄRDELIG - det är mycket det! Ändå är jag en sketen kombihund.

Stilig kille du har!

2009-02-11 @ 21:21:13
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/
Postat av: Uljas o company

Hm undrar vad Kabby gillar dina kill planer ? Men ska bli så kul att se dig Live Smilla ! Vi räknar dagar till Furuvik !

2009-02-12 @ 06:26:12
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Kabbypojken

harklar mig generat och stammar lite lätt av stolthet och är alldeles sprickfärdig

Klart att en riktig man, som jag, vågar visa att jag är i kontakt med min mjukare sida, så det gör inte sååå mycket att du berättade om min snuttefilt.

2009-02-13 @ 02:11:27
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0