Gotcha!!

Härom dagen gjorde jag en upptäckt.... Jag avslöjade hussen,han hade varit på en av sina nattliga matjakter mitt i natten!!

Men som vanligt så misslyckades han grovt med att  sopa undan spåren efter sig

Kolla här vad jag hittade!!


BEN OCH JERRY GLASS!!!!!

Matten var mkt mkt upprörd och satte hussen på svältkost igen!!

Igår kom hussen hem med en fika burk till matten. Det var schäfertanten som varit så himla snäll och skikat med lite fika till matten som hon kunde ha nästa vecka på "Ätvadduvilldagen" (En sån dag har husse dock varje dag)

Kolla här vad jag hittade i morse...


Till mattens försvar får jag väl endå säga att hon faktiskt delade med sig!!!

I helgen ska matte leva på näringsdrycker och trampa crosstrainer!!! Husse ska jobba och svälta!!

Smilla - Private Eye

P.s Har ni sett mattens nya mat blogg??

http://kastrullis.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Låter jobbigt med svältkosten..Hur länge ska dom hålla på ??

2009-04-04 @ 06:20:05
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0