Hjärnceller och hormoner på plats igen säger matte

Kanske att det stämmer , jag har ingen större lust att leka mamma , pappa , valpar längre. Så nu ska vi börja träna agility igen. Matte säger att det inte är någon ide att hålla på att träna när jag löper. Förstår inte vad hon menar , visst 17 skulle det funka att leka lite bland de fluggiga rosaskimmrande molnen som jag brukar se ett par veckor ca 2 gånger per år.

Det har kommit massor av snö. Det som är lite trist är att Lexie äger all snö.

 


Men hon har sagt att jag kan få köpa lite av henne , ska höra lite med matten om jag kan få förskott på veckopengen. Annars får jag hota hussen med att lägga ut ngt ofödelaktigt fotot på honom här i bloggen.

Vi ska inte julpynta hemma år säger matte , husse har fuskat och köpt toapapper med snögubbar i tomteluvor på

Annars är det rätt trist idag , vi är med jobbet och får jobba gratis. Matte säger att vi har en livslång skuld att jobba av.  Förstår inte va hon menar , kanske är därför jag inte sett röken av någon veckopeng de senaste 3 åren... Kanske vore annorlunda om jag vore själv

Någon som vill ha en Lexie??

Kommentarer
Postat av: Elton

VA - inte ska ni jobba gratis inet!!!

Se till att i alla fall få ett tuggben per hund och dag, minimiersättning tycker jag :-)

Tror inte Lexie skulle uppskatt varken det snöfria småland eller min storasyrra...... så du får behålla henne. 'ler'

2008-11-28 @ 11:02:20
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Uljas o company

Vi har hört hot om ibland att man kan annonseras ut på blocket ! Våran matte ville inte ha en hund till , blir trångt i badkaret !

2008-11-28 @ 14:50:14
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 14:53:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: helena

Min store svarta bror är inte så dum som man kan tro..han har lärt sig öppna grinden till det "vackra rummet" OCH stänga den...igår var han där i rummet och stängde oss ute...där kalasade han massa på jordnötter medans vi stod utanför jag och Kasper och tittade på....matten och hussen var ute med lillskiten så de såg inte...förräns de kom in!! Matten såg inte så himla nöjd ut!!! MEN somliga straffar "matten" direkt för idag hade "stora svarta brossan" diaree och sket ner hela köket....husse kom hem och fick städa...så nu får inte "svarta brossan" ngn mat idag!!! mooahahahahahahahahaha fast jag skulle vilja veta hur han har lyckats lista ut hur man öppnar den där grinden till "vackra rummet"....där brukar vara godsaker på bordet....ja tills nu i alla fall..../Pilkku ps..jag gillar dig skarpt när du ser rosa små moln...puss

2008-11-28 @ 17:30:04
URL: http://pikke.se
Postat av: Diinies

Får du ingen veckopeng??? Stackare!!!Hos mig finns det något som Matte kallar djuraffär. Där kan man gå och hämta ett grisöra eller tuggben ibland! Veckoöra? Matte och jag vill gärna ha en hund till, men Hussefiguren verkar inte intresserad :-(

2008-11-30 @ 23:48:55
URL: http://www.diinies.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0