3 nyanser av snygghet!!

 
Vi skulle egentligen spårat igår , men skogen kryllade av folk och fä. Matten var minst impad över hästarna som dök upp.
 
Planerna ändrades och vi åkte till sandtaget och klättrade istället (även husse och matte)
 
Sen försnillade matten Lexies koppel , så vi fick traska tillbaka och leta reda på det , hon har en rätt bra spårnäsa den där matten!! Kopplet hittades och återfördes till tanten som blev överlycklig över att se matten igen , vi hade ju varit borta i hela 10 min.
 
Sen passade tanten på att bakspåra matten tillbaka till platsen där kopplet glömmdes , sen spårade hon sig hela vägn tillbaka till fikastället , och blev helt super duper lycklig över att se matten IGEN... Just nu är tanten ungefär som en guldfisk!! Vi tror inte riktigt vi vill veta vad som rör sig innanför pannbenet.(Om något rör sig)
 
Helgen som kommer ska vi på utställning , det var evigheter sen. Kottarna har varit och ringtränat , jag slapp för jag vet redan hur man uppför sig i en ring.
 
Matten undrar vaför hon anmält oss för egentligen , iaf de två yngre som plockat av sig vinterkläderna och just nu rusar runt helt näck!
Själv funderar jag på att gömma mig i vassen iår!
 
/Smilla
 
 

Kommentarer
Postat av: morrmorr

Smilla min älskling , jag håller dej sällskap i vassen. PUSS på er alla!!!!

2013-05-14 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0