Kottarna var på äventyr i helgen

Jag fick stanna hemma , var nog lugnast det orkar då inte med såna äventyr just nu.
Syrran fick också stanna hemma. Hon luktar så där gott nu ,  så grabbarna blir alldes snurriga i skallen!!

Men lite avis var jag faktiskt.... Ville också fika korvmacka!! Inte bara ligga hemma och jäsa!

På eftermiddagen fick vi besök , trevligt som 17!! Och gnagisar hade de med sig till oss!!!

Här kommer lite bilder från kottarnas äventyr!!

 

Framme vid äventyret!





Teeny och Polka flyyyyyyyger



Den vilda jakenten på Myran



Gimli och Focus



Izze tycker han har världens snyggaste tunga!!



Vet inte om jag riktigt håller med om det....



Teeny och Polka har tjejsnack....



Galen Teeny



Race på isen..



Teeny kan se normal ut... Ibland!



Snygg Izze

Och så sist men inte minst...... Taa Daaaaa....  Låt mig få presentera
klant-tanten som inte kan stå på sina ben!!!









Kommentarer
Postat av: Susanne & killarna

Vilka fina bilder och så mysigt ni verkar ha det.

Jag vet två som gärna både raceat och ätit korvmacka :)

Kram och bit i svansen från Bålsta

2012-02-13 @ 08:14:25
Postat av: Kerstin

Det är tur Smilla att du släpper ut ungarna på egna äventyr ibland. Kan vara jobbigt att ha morsan med sig överallt ;-) Dom verkar då ha haft riktigt roligt ialla fall.

Hälsa matte och husse från oss!

2012-02-13 @ 20:41:11
Postat av: morrmorr

Massor med nospussar till alla mina hjärtan...

2012-02-14 @ 09:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0