Korvskogen

Det är grejjer det......

Det finns skogar och så finns det korvskogar. Korvskogarna är extra trevliga eftersom det växer korv på träden där. Idag hittade jag tom en halv grillkorv i bröd!!!!!!

Klara.... Fäääärdiga..... GÅÅÅÅÅÅÅ!!!!





Det gäller att verkligen smyga sig på korven  , så att den inte blir rädd och smiter..




I vissa fall så måste man även kamoflera sig för att komma tillräckligt nära..



När krovjakten var klar så passade jag på att fixa frisyren lite innan jag lade mig till rätta för att sova...




Om Panos kommer och hälsar på mig någon gång så ska jag ta med honom till min korvskog!!

Nu ska jag sova middag!!

Kommentarer
Postat av: Panos o company

Vi funderear alla tre på att flytta hem till dig , för vi vill bo i korvskogen med !! Ps gillar din nya frisyr !!! åh saknar dig såååååååååååå

2010-05-10 @ 20:09:19
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Panos

Åh vill emigrera till dig ! KOrvskogen vill jag nog bo i ! , fast bröderna vill med flytta dit ! Finns det plats ??? Du är så fin i din frisyr!! Saknar dig sååååååååååå

2010-05-10 @ 20:11:43
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: panos

först fungerar de tinte , sen blir det typ dubbelt..jaja men då vet du hur mycke jag saknar dig då

2010-05-10 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0