Inte den skarpaste kniven i lådan

Det kan man inte säga om min syrra. Hon är för f*n smartae än de flesta. I lördags efter att hon hade varit på sjukhuset och fått reda på att hon inte alls behöver glosphögon , så köpte matten en stor påse med höron till oss..... Inte för att vi hör sämre än vanligt alltså!

Vi fick varsitt redan på lördagen , sen plockades påsen bort. Igår upptäckte matte syrrans hemlis och i morse så förstod hon ännu mer.

Syrran lyckades nämligen hitta det hemliga gömstället , så hon har varit där och hämtat höron sen i Lördagskväll tror jag. Men igår så hörde matten att hon pysslade med ngt. Men syrran är inte dum , hon lyckades suga in ett helt höra i munnen och se oskyldig ut.

I morse hittade matten påsen på ett helt nytt ställe , så nu är det slut på det roliga. Sen i lördags har det tydligen försvunnit 6 st höron. Kanske att jag har tuggat i mig något om jag tänker efter.


Kommentarer
Postat av: Myran

Vilken otroligt smart syrra du har Smilla!



Matte påstår att så länge grabbarna käkar tutte så är det MIN sak att ge dem mat på natten, så jag funderar på att matvägra några dagar så mjölken tar slut...sen kan hon kliva upp och mata de där glupska monstren med vassa tänder så får hon se hur kul det är.



Myran

2009-01-20 @ 14:12:12
URL: http://www.blackeyes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0