Mamma Mia!!!

Jag är f*n i mig bosatt i Lustiga Huset alt. Spökhuset. Igår satt jag i godan ro i soffan och gosade med matte (hon är i behov av lite gos då och då)

När vi sitter i soffan så brukar vi oftast tittat på en film under tiden , avslappnat och mysigt. Men igår vet jag inte vad som hände med matte. Det började med att hon började vicka på huvudet i takt till musiken , sen började röra på sig och tillslut började hon sjunga.

Droppen var nog när hon for upp ur soffan och började dansa och sjunga jätte högt!! Och inte nog med det.... Hussen satt och sjöng han med , och om jag inte minns helt fel så tog han någr danssteg när han skulle gå ut på balkongen och röka!!

Herre Gud , räcker det inte med att jag ska dela hem med en överaktiv cocker?! Get a life!!

Kommentarer
Postat av: Herr (B)oboy om jag får be....

Shit! Händer det sånna saker hos dig ocks? Ibland tar min mamman upp mig i famnen och får för sig att jag är hennes dansparter. Gissa huuur jävla pinsamt det är! Nä nu blev jag förbannad och måste uppsöka klösträdet och avreagera mig på den! Fyyyy faaaan!



&%"½%¤=*

2008-12-17 @ 22:34:13
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/oboysdagbok/
Postat av: Herr (B)oboy om jag får be....

Shit! Händer det sånna saker hos dig ocks? Ibland tar min mamman upp mig i famnen och får för sig att jag är hennes dansparter. Gissa huuur jävla pinsamt det är! Nä nu blev jag förbannad och måste uppsöka klösträdet och avreagera mig på den! Fyyyy faaaan!



&%"½%¤=*

2008-12-17 @ 22:35:54
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/oboysdagbok/
Postat av: Uljas o company

Smilla lilla , hur ska din jul bli ?? När dom redan är i farten på detta sättet ! Behöver du räddas ? Verkar som om dina lugna soff kvällar är slut !

Vi lider med dig !

2008-12-18 @ 06:24:42
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0