Vänsterprasslet på besök

I Torsdags så klev han in genom dörren... Mitt lilla vänsterprassel!!

Lite pusskalas hann vi med innan han fick ta tag i sitt fadersansvar!!

På Lördagen hände det kostiga saker , massor av besök fick vi. Matten drack så mycket kaffe så risken var stor att hon skulle bli koffeinförgiftad. Och efter att varje främmande lämnde oss så försvann det en liten kotte , matten stod i hallen och såg konstig ut och så fort dörren stängdes så sprang hon ut i köket och grinade.

Tillslut var det bara lilla brunbönan kvar  , men hon tog sitt pick och pack och drog i morse!!

Lycka til i livet nu små kottar och tack för den här tiden (Fast ni gjorde väldigt ont mot slutet)


Kommentarer
Postat av: emma

Smilla du får samma som syrran! Jag har blivit utmanad i elva frågor leken som cirkulerar på bloggar runt om i världen och nu är det din tur att svara på mina frågor, du hittar dem här! Have fun! http://emmakarlsson.tumblr.com/post/21796524814/nu-ar-det-min-tur-vicky-utmanade-mig-med-den-har

2012-04-25 @ 21:52:18
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0