Morr Morr

har varit här på besök.....

Här har det varit full rulle..... Jag har kommit på en ny kul grej , det är att krypa upp i soffan och linda mig som en orm runt mattens hals , alternativt trassla runt och sticka in mina klor i hennes revben. När matten började se lite väl ansträngd ut så utförde jag samma moment på morr morr..

Morr morr kommer aldrig någonsin skaffa någon mer hund efer den här upplevelsen påstår matten , men det gör ingert säger syrran desto mer kärlek till oss.

Men vi har varit på äventyr nästan varje dag.... Utom då det var stora shopping dagen , då fick vi då f*n stanna hemma. Sen trillade de in med massor av påsar , men ni ska inte tro att de köpt nått till oss!!! Matten har fått julklappar i förskott!! ORÄTTVIST!! Så morr morr om du läser det här så förväntar sig både jag och syrran hårda klappar på posten.

Och tänk på att jag kanske är gravid , så extra fint paket till mig..... Syrran klarar sig med ett tuggben!!

Kommentarer
Postat av: Mikko

Men hallå! Vadå "...tänk på att JAG kanske är gravid, så extra fint paket till mig..." Jag trodde ju att vi var två om det...

Inte för att jag känner mig speciellt gravid förstås, men OM det nu är så att lilla fröken råkar vara gravid, så är det ju faktiskt min förtjänst!!! Och då borde väl jag också behöva ett extra fint paket!

2009-11-23 @ 20:21:27
Postat av: Jeanette och Dino

Ja ni, tro inte att morrmorr kommer bry sig speciellt om er när de små ulltussarna har kommit till världen. Hon kommer bara ha ögon för de små och tycka att "ni är vuxna och behöver inga klappar, nu så det är bättre att de små får fler klappar istället"

Livet är hårt...

2009-11-24 @ 07:33:46
URL: http://jeanettesochdinosblogg.blogspot.com
Postat av: Kabby och Nemi

Vi är rädda för att Dino har rätt (han har ju egen erfarenhet), det blir inget kvar till er vuxna mer än en praktisk och nödvändig sak, ex nya bajspåsar, för alla pengarna/paketen har gått till småttingarna.

2009-11-24 @ 17:26:15
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: malte o snoken

å förtidsjulklappar är roliga!! men snålt o inte överösa er med presenter oxå!! ett par nya lovikavantar till syrran kanske?

slafspussar

2009-11-25 @ 11:21:07
Postat av: uljas o company

Ja du Smilla , hoppas du har bebbar i magen ! Men som övriga säger , bara pjosk o paket till dom små..jag och Ailou fick då inga..

2009-11-26 @ 07:11:03
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Molly

Neeeej, inte nu igen!!!

Just som vi började våga hoppas på att Mikkos rehabilitering efter ghetto-vistelsen fungerade så åker han iväg igen...

Vad finns i ghettot som inte finns här? Det är ju här hos oss som min älskade far hör hemma.

2009-11-26 @ 08:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0