Kära nån.......

Jag har en blogg folket , det hade jag glömt bort!!!
 
Det har typ hänt massor av saker i våra liv , så mycket så att det kommer vi inte ihåg längre!
 
Men årets största nyhet är nog att jag blivit med stuga!! En egen gård att fnatta runt på , man måste bara undvika Izzes pisspölar!
 
 
 
Matten och hussen hänger ju där också , de är ju lixom ett nödvändigt ont i våra liv. Måste ju han några som passar upp på mig så här på åldernshöst. (Jag har faktiskt fyllt 10 år!! )
 
Men efter snorungarnas påhitt första helgen vi var i "Casa Smilla" så är det rumsarrest som gäller , iaf för dem. Frihet under ansvar vet de inte vad det betyder , de hörde nog bara frihet när de rusade iväg efter renen!
 
 
Så nu är det slut på att ligga och slöa i soffan på helgerna , tufft uteliv som gäller... Vi har fått en ny medlem i familjen , än så länge så håller han/hon sig på avstånd , verkar mest bara obervera oss. 
 
Efter helgens stughäng sa matten att nu är det krig , vår nya polare hade nämligen varit inne i hundgården och bajjat i våra matskålar. Matte och husse sanerade vårt fängelse och låste igen ordentligt , dagen efter låg det en stor hög nedanför trappen upp till ytterdörren.... Verkar vara en lattjo lirare den där räven.... Humor på hög nivå!
 
Ryktet säger att vi ska fira jul där iår , då var det det här med tomtejäveln igen då..... Hittar han dit?? Det ligger ju typ mitt på vishan , en vit fläck på kartan!
 
 
/Smilla the housedog

Kommentarer
Postat av: morrrmorr

Malte undrar vad ni gör egentligen....Nåt bus måste ni väl ändå hitta på.Vänta bara tills jag kommer , då ska det bli åka av. nospussar från Malte

2016-02-24 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0