Team Lapptussen levererar igen....

Ja , iaf jag ;)
 
Idag slog jag till och knep ett BIR i veteranklass. Matten såg ut som en fågelholk då domaren räckte henne rosifetten , hon trodde visst inte att jag kunde vinna över snygg Umbro.
 
Sen började både hon och Kerstin att tjuta!! (Veka kärringar de där två)
 
Vi fick vara med i stora finalringen , men där tog det stopp. Domaren gillade visst bara såna där långbenta och magra hundar , förstår inte vad det är för fel på fluffiga pälsbollar!
 
Men nu har vi sprungit runt där också , och tänk att ALLA applåderade åt MIG när jag travade in med matten i andra änden av snöret!
 
Nu tar vi semester från ringspringandet ett tag , ska nog mest ligga på rygg i skogen , tugga på nån kotte och små fisa lite... Puss puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tur du finns Smilla. Du är den enda i Team Lapptussen som ser till att leverera! Dina barn har liiiite kvar till din coola attityd och din stolta hållning :-) Puss puss oh du vackraste av lappistanter!!

2014-07-06 @ 12:36:48
Postat av: morrmorr

Nu måste väl din semester vara över.Vad har du gjort hela sommaren ? Några hemligheter kan du väl berätta! PUSS,PUSS

2014-10-04 @ 13:03:15
Postat av: morrmorr

Så förskräckligt tråkigt ni måste ha det i Luleå! händer det inte något skoj att blogga om ? men jag tycker ju om dej ialla fall. NOSPUSSAR till er allesammans.

2014-10-30 @ 15:24:36
Postat av: Anonym

såå söt! :)

2015-01-07 @ 20:55:23
Postat av: morrmorr

Smilla ! Nu får du väl lov att skärpa dej lite. Hur tråkigt är ditt liv egentligen? PUSS, PUSS

2015-02-01 @ 18:40:40
Postat av: Wille

Men Smilla lilla det förvånar inte mig att du fått snyggaste rosifetten !!
Javisst är en del domare konstiga som gillar spinkiga hundar och inte fluffpälsar !! Häromdagen tog matte och borstade bort en stor del av min fluffpäls, så jag känner mig allt lite naken. Matte påstod att hon nästan fått ihop till en ny Wille !!! Vadå NY Wille, det finsn ju bara jag så jag fattade noll vad hon menade, och inte bekymrar jag mig om det heller !!! Här blir det annars mest vardags tråkpromenader, men en och annan dag händer det ngt annorlunda, som häromdagen t ex när vi fick rejsa runt på en av de stora ängarna här ikring. ja dte finns ju inte så många när man är stadshund, så vi passar på när tillfälle ges !!! Nu åter till sovlådan. Nospuss till dig sötaste mysfian !

2016-09-21 @ 03:09:21
URL: http://willebuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0