Var i Överkalix och vickade på rumpan i helgen!

Domarnen gillade visst mitt rumpvickande!!

I öppen klass för tikar fick jag excellent med ck och sen i bästa tikklass så slutade jag som 2:a bästa tik med reservcert...

Domare var Nina Karlsdotter

Välformat feminint huvud. Bra proportioner , kunde ha mer stop , lite mörkare ögon , välburna öron , utmärkt hals , rygg , kors och svans.
Välutvecklad kropp , passande benstomme , bra fötter , harmoniskt vinklad , bra steg från sidan , lite trång bak , dubbel päls.


Nästa helg ska jag iväg på äventyr själv tydligen. Ska följa med Jonna till Piteå. Där ligger det ett Havsbad och där finns det ett SPA. Stackars matten som måste jobba och inte får följa med!!

Kommentarer
Postat av: Prinsarna

Du är så duktig bruden !!

2011-05-16 @ 08:15:02
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Emma

duktig smillis :)

2011-05-17 @ 12:32:13
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0