SPA

behandling blev det igår...... Var hos Tant Anna och blev piffad och fluffad. Hon kvittrade nått om att "matbaren" var ren och fräsch nu. Vet inte vad hon pratade om jag såg då 17 inte till någon mat någonstans.. Hon börjar nog bli senil den där Anna.

Verkar som om matten tror att det flyttat in fjärilar , humlor och kolibris i min mage... Hon påstår att det vibrerar där inne. Det är ju det jag sagt hela tiden , matten är helt nollad i skallen!

I helgen blir det ialla fall lungt och ro på min gata stan.... Matten ska ut och slita på klubben och hussen ska slava på kontoret.

Själv ska jag nog ligga och fisa och gnaga på tuggisar..

Kommentarer
Postat av: Panos

Ta det lugnt nu gumman , du ska bara vila....snart får vi våra puppisar ! jippiii

2010-05-28 @ 11:51:24
URL: http://www.lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Nemi

Innebär puppisar en egen Matbar så är jag med på noterna igen!

2010-05-29 @ 14:40:37
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0