Myyyyyyyyyyyyyyyyys

Matten har bunkrat tuggisar till oss , smarriga saker med smak och lamm och bacon!! Men eftersom syrran snor och hamstar ätbara saker så ligger de högt upp på en hylla.

Men jisses vad gott de luktar.... När vi kom hem från agilitytävlingen så fick jag ett..För det hade kärringen loooovat!!



Sen åt syrran upp det......

Tävlingen då , hur gick det där..... det ville ni kanske bra gärna veta!?

Jag kom dit taggad som få , maten påstår att jag studsade ut ur bilen som en studsboll och sen studsade jag hela vägen in i ridhuset...

Matten kom hasandes efter en koppellängd bakom mig , väsandes och hostandes.... Man skulle kunna säga att hon var i ett ganska uselt skick!!

Men hon skärpte till sig tillsult!!

Själva tävlandet gav väl inget lysande resultat , för jag lyckades hopp ett hinder åt fel håll , matten får skylla sig själv när hon står i vägen för racertussen.... I går lekte jag att jag var en mini bc igen!!

Men jag hade ett slalom som skulle gjort Stenmakr grön av avund....... Lite iaf!!


Kommentarer
Postat av: Nemi

Så där kan du ju inte ha det, en matte som förstör dina tävlingar, flåsar och står i vägen, skicka matten på träningsläger i Sundsvall! Jag vet att både brorsan och vår matte kan stå i skidpåret med de vassa stavarna i sina händer och hetsa henne till att springa lite till och lite fortare...

2010-03-22 @ 09:54:42
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0