3 valpsmamma..... De e

grejjer det!!

Ni undrar säkert vad vi pysslat med den här veckan?? Jag har engagerat hela familjen i mina och panos små bäbisar. Eller nja , syrran har faktiskt inte varit engagerad om jag ska vara ärlig... Hon får inte komma in i mitt rum. När man får valpar får man ett eget rum.

Matten har sovit på en soffa på nätterna , ibland har hon stapplat upp och sagt att jag måste sköta migg jobb bättre... Men vad fasen , jag måste väl få sova lite jag med. Kan inte hålla mjölkstinna valpmagar i trimm 24 timmar om dygnet.

Så då har matten suttit parkerad i lådan och masserat bebismagar , sen har hon krälat tillbaka till soffan igen. Någon nytta måste man väl ha de där mattarna till. de kan ju inte bara traska runt och tro att de inte behöver göra nått.

Min bebisar tydligen väldigt livliga , men vad hade de trott..... Det är ju mina och Panos super gener i dem.



Mina sötnötter




Kommentarer
Postat av: Cathrine

Skön stil på valpen på mittenbilden!!



2010-06-12 @ 19:47:20
URL: http://bayliezochniilaz.blogspot.com/
Postat av: Jeanette och Dino

Livliga? Jag tycker att de sover och sover och sover varje gång jag tittar på dem! Men sööööööta är de!!!!

2010-06-12 @ 21:23:20
Postat av: imse o Winja

så söta nu och tänk då om 2 veckor, tur att man inte är i närheten, då skulle vi smuggla med oss en till Åland

2010-06-15 @ 08:47:17
URL: http://www.winja.se
Postat av: malte o snoken

men guuuu vicka sötnötter!!! visar magarna som riktiga små hundar!! det går bra att skicka ett par till skåne!! se så iväg till posten bara!!

slafs

2010-06-15 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0